Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

ZAKWITŁY NIEZAPOMINAJKI I MAKI

Tak moje Drogie...przynajmniej u mnie....Wprawdzie na łąkach maków jeszcze nie ma, ale tęskno mi za tym widokiem...jakoś bardzo lubię ten kwiat. 

Niezapominajka jest cudownym,choć bardzo niepozornym kwiatem..ten kolor....niejeden artysta się o tym rozpisywał...

I dlategoż, zdopingowana Joasiu Twoim komentarzem wzięłam się dzisiaj za siebie, bo uwierz bardzo mi się nie chciało...i zrobiłam coś......

Niezapominajkowy komplecik..kolczyki, wisior i pierścionek...który wygląda tak:


oraz makowy komplecik w takim samym składzie

Dziękuję za wszystkie dobre słowa w komentarzach!
tak się zastanawiam ..może urządził by małe candy..ale czy będą chętni??
oto dylemat....




3 komentarze:

  1. Kolczyki niebieskie śliczne:)
    Na kandy pewnie, że mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności stworzyłaś, wychodzi na to, że dobrze Ci robi to Twoje "nie chce mi się" :)))) A na candy zapewniam Cię, że znajdą się chętni, a jak zobaczą co oferujesz, będą tłumy.
    Buziaczki na dobranoc :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne oba kompleciki!
    dziekuje za udzial w moim candy!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń