Obserwatorzy

niedziela, 23 lutego 2014

piąty..się coś robi....

cały czas...nieprzerwanie pracuję...jakoś tak mam energii  tyle że tylko wymyślam i sobie samej kąplikuję...
dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze..dzięki nim pewnie tak pracuje..działają bardzo motywująco :))
urobek mój tygodniowy wygląda tak...to z czego najbardziej jestem dumna....




 uczę się coś robiąc...nie mając żadnego kursu nawet mi wyszła ta sukienka... technicznie to się chyba nazywa laminowanie jedwabiem....poszło na nią ponad 4 mb jedwabiu....ale warto było..
i jeszcze zupełnie wiosenne szaliczki...lżejsze z przewagą jedwabiu..ręcznie farbowanego..



i jeszcze płaszcz..kurteczka na wełnie parzonej ozdobiona aplikacjami...


i jeszcze dwa dni miałam kursantkę z Warszawy...uczyłam ją torebkę robić..
taka oto wyszła....
i to by było na tyle..tydzień zamknięty..
założyłam sobie stronkę na fb.. tam wszystko jest szybciej publikowane...
macie ochotę klikajcie..

już po weekendzie jutro poniedziałek i nowy tydzień przed nami...ponoć dwa tygodnie prawdziwej wiosny przed nami...oby...
pozdrawiam serdecznie...

13 komentarzy:

  1. Sukienka mnie zachwyca, jest prześliczna. :) i jeszcze szal makowy. pozostałe rzeczy też pikne. Ale tamte serce mi skradły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka przecudna(brak słów). Maki, no tez piekne - nie mogę inaczej, bo to prawdziwa prawda.Och,ach, jejku.......

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne prace:) a sukienka bajka:) mogłabym ją nosić:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace. Zazdroszczę warszawiance, bo marzy mi sie aby zobaczyć Ciebie w trakcie tworzenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, kusisz nieustannie! Kocham oglądać Twoje dzieła:-))))))
    Zaraz idę polubić na fb:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka i szal i torba z makami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha z Ciebie nieprzeciętna, sukienka jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej niesamowite są twoje prace , sukienka oszałamiająca, a najbardziej przypadł mi do gustu szal w maki napisz mi prosze na email agalesisz@vp.pl ile takie cudo kosztuje

    Zapraszam do siebie na chwile i na dłużej do grona obserwatorów.
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Miłego tygodnia życzę :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest cudna,szale...kurteczka....już nie wiem co ładniejsze:))Pracuś z Ciebie ,nie ma co:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite prace tworzysz ! ale ta tunika z makami podbiła moje oczy i serce , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze wszystko cudne a torebka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń