Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

candy..candy..urodzinowo-urodzinowe

więc tak..dziś nadszedł ten dzień w którym ..naście lat temu mama mnie urodziła.....
czemu  nie świętować??...wprawdzie w moim wieku nie liczy się już latek no ale....
bawmy się...
ja w dniu dzisiejszym nie liczę na prezenty od domowników choć synio już wczoraj coś mi tam napomknął o prezencie....kochane dziecko..
no ale z tej okazji niby dlaczego to ja mam Was nie obdarować???!! wolę dawać jak brać....
jak się bawić to się bawić....
i mam dla Was taki oto prezencik.....


nieco mniejsza jak poprzednio ale tak samo urodziwa....


Moja rozdawajka potrwa do 24 lutego do godz.24....
dlaczego??
a dlatego że 24 lutego urodził :)) się mój blog...czy ja go urodziłam ?!? sama się uśmiecham teraz...
równy roczek od pierwszego postu....
jak czas leci.. już rok jestem z Wami...
i ponad rok jak trwa moja przygoda z filcowaniem....
to wszystko co stworzyłam jest w nim zawarte a powstało częściowo dzięki Wam...
dzięki Waszemu dobremu słowu i dopingowi, każdy wie jak to działa....
Dziękuję Wam za miło spędzony rok..
Poznałam świetne osoby, cudownych ludzi....
dziękuję Wam za wszystko..i zapraszam do zabawy...
i nie będzie to jedyna wygrana na pewno będą pocieszajki..
zasady jak zwykle...
komentarz pod postem i banerek w pasku bocznym u siebie...
więcej zasad nie ma.....
pozdrawiam serdecznie!


108 komentarzy:

  1. przede wszystkim wszystkiego co najlepsze Bożenko, zdrówka i jeszcze większej ilości fantastycznych, filcowych pomysłów :)
    a skoro z tej okazji do zdobycia torebeczka, to chętnie się po nią zgłoszę :) w końcu tą mniejszą się zachwycałam, a większa jest równie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaa Aguti mnie ubiegła!!!!!D: nic to ustawiam się druga, bo to jest torebka z moich snów!!! :)
    A Tobie życzę mnóstwo zapału do roboty, niekończącej się weny i oby nigdy nie zabrakło Ci filcu!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia już złożyłam i cieszę się, że prezent się podoba. Chociaż już posiadam Twoje dzieła to nie darowałbym sobie gdybym nie spróbowała i teraz szczęścia, bo torebka jest fantastyczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łap życie garściami,
    zachwycaj się jego kolorami.
    Uśmiechy rozdawaj
    i marzyć nie przestawaj.
    Torebka jak wszystkie twoje rzeczy jest prześliczna i kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez ten rok powstało mnóstwo fantastycznych i pięknych rzeczy i oby tak jeszcze było przez następne lata ... tego życzę Tobie, sobie i wszystkim tu zaglądającym. Inspirujesz do pracy, wiesz?:))
    Urodzinowo to życzę Ci radości z Twoich pasji, spełnienia marzeń i tradycyjnie 100lat !
    I nieśmiało zapiszę na candy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko wielkie gratulacje.Z przyjemnością przez kolejne roczki będę oglądać Twoje cuda:)
    Bardzo przepraszam,ale ja nie biorę udziału w candy,bo za nic nie mam szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w dniu urodzin. A po taką cudną torebkę zgłaszam się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. OJ cudności zrobiłaś jak zwykle! Ja z przyjemnością stanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę Ci stu lat i stu filcowych pomysłów na minutę :-)
    ustawiam się w kolejkę, bo torebusia piękna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego!!! Torebka jest boska! oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczności z okazji urodzin! Twoje prace są cudne i od jakiegoś czasu wzdycham podziwiając je. Zatem skoro chcesz oddać jedną z nich, nie może mnie taka okazja ominąć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko wszystkiego najlepszego,samych szczęśliwych i radosnych dni:))A torebeczka cudna,staję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaki to wspaniały musiał być rok dla Ciebie. Serdecznie gratuluję rocznicy malutkiej ale i okrąglutkiej! Torebka po prostu fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko spieszę sie zapisać do zabawy zanim kolejka urośnie do gigantycznych rozmiarów. Przesyłam mnóstwo gorących życzeń. Czy ja dobrze przeczytałam, że filcujesz zaledwie od roku? To chyba niemożliwe widząc Twoje cudne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Najlepszego i wiele, wiele pomysłów i weny i zapału do dalszej twórczej pracy! Torebka jest przepiękna i chętnie ustawię się w kolejce do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Filcowanie to moje jeszcze niespełnione marzenie:) Gratuluję umiejętności, talentu, minionego i wspaniałego roku blogowego, a życzę nieustającej weny twórczej:) Śliczności przygotowałaś, jak marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, Twoje filcówki zwalają mnie z nóg. Chętnie ustawię się w kolejce po jedno z takich cudenek, bo sama jak wiesz nie mam o tym zielonego pojęcia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat równie twórczych Ci (i Twojemu blogowi) życzę! I mnóstwa czasu każdego dnia na to co kochasz!
    A że Twoje Filcowanki nieodmiennie mi się podobają, to się zapisuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego, zdrowia i jeszcze wiecej weny twórczej byś mogła nas rodiwac kilka razy dziennie :)

    Nie zapisać się na Twoje candy byłby wstyd, więc chętnie się zapisze licząc na szczęście :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego naj, naj, naj z okazji urodzin!!!
    oraz kolejnych tak twórczych roczków na blogu :)

    Z chęcią wezmę udział w Twoim candy bo jeszcze nie mam żadnej rzeczy wykonanej tą techniką.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin , gratuluję już teraz roczka bloga a po takie cudeńka chętnie się ustwaię w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no mnie nie może tu zabraknąć....
    Z okazji urodzin 100 lat i kolejnych rocznic blogowania....

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się i ja ponieważ filcowanie mnie bardzo się podoba ale niestety narazie to czarna magia dla mnie
    zapraszam także do siebie i na moje candy
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego Najlepszego... spełnienia marzeń skrytych głęboko w serduszku :)
    Jeśli mogę to i ja... nieśmiało dołączam do grona chętnych przygarnąć tą cudną torebusię...

    Serdecznosci przesyłam... :*

    OdpowiedzUsuń
  25. piękności ta torebunia :) normalnie napatrzeć się na nią nie mogę, tym bardziej, że jest w moje ukochanej kolorystyce. Oby mi się poszczęściło ;) banerek jest na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/ i obserwuję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. jak tu się nie zgłosić, kiedy to takie cudne.. :) a więc zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego Najlepszego Bożenko !!! Uśmiechu, optymizmu, energii pozytywnej !!!
    Do zabawy - zgłaszam swój udział.

    OdpowiedzUsuń
  28. Buziaczki urodzinkowe i cieplutkie pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czy uwzględniasz osoby nieblogujące ale gdyby tak to ja się piszę. Jestem stałym obserwatorem Twoich arcydzieł. Ja dopiero początkuje jeśli chodzi o filcowanie.
    Jeśli nie bierzesz pod uwagę osób nieblogujących to trudno ;)
    Zostawiam na wszelki wypadek mojego maila: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne Candy!!! Zapisuję się.
    Super rzeczy tworzysz!!
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  31. Candy mnie tu sprowadziło, ale zostaję na dłużej. Cudne rzeczy tworzysz, bardzo chciałabym je podotykać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja życzę wszystkiego naj z okazji minionych Twoich urodzinek :D i nadchodzących Twojego blogu :* Do zabawy sie oczywiście przyłączam bo torebeczka mnie zachwyciła :D
    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. troszkę spóźnione ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego.. złotych rączek już nie życzę bo je masz, dzięki czemu możemy podziwiać piękne prace..

    oczywiście zapisuję się do zabawy..
    i trzymam kciuki, żeby mi szczęście dopisało bo nagroda boska :)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego i mnustwa wspaniałych inspiracjii :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje prace mnie zachwycaja i nie mozna oderwac od nich wzroku, bardzo cieszesie sie ze tutaj jestem i moge podziwiac te cuda. Gratuluje rocznicy a z okazji urodzin zycze Ci samych sodkich chwil :)
    Prezent jest wspanialy i na pewno bedzie na niego wiele chetnych ale moze szczescie mi dopisze :) Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiekna torebka, nie moge przejsc obojetnie dlatego zapisuje sie :)
    Pozdrawiam cieplo
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  37. Spóźnione życzenia wszystkiego o czym marzysz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego Najlepszego! Z ogromna przyjemnoscia biore
    udzial w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie tu cuda, dlaczego dotychczas tu nie trafiłam, nie wiem? Gratuluję talentu i rocznicy. Zapisuję się na takie słodkości. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się z wielką chęcią!
    -taka gratka dla filcowego wariatka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. banerek zamieszczam w zakładce candy:)
    i zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja z miłą chęcią przyłączę się :)
    takie cuda....
    banerek w moim blogu: https://madewithmarmelade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. z chęcią się zapisuję do kolejki :)
    dodałam baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    obserwuję jako: Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam na http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Mozesz tam zareklamować soeje candy.

    Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. marzę o torebce z filcu !! chodzę koło tego i wzdycham a szansę trzeba sobie dawać więc ustawiam się grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Och torebka jest cudna i już widzę te zazdrosne spojrzenia jakbym się z nią przechadzała hihi.

    Z chęcią się przyłączę do zabawy i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Marzy mi się taka torebka! Iście wyjęta z mojej wyobraźni ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam.
    Gratuluję tylu pięknych prac i znajomości, które zrodziły się przez ten cały rok...i życzę kolejnych i kolejnych.
    Ja miesiąc temu rozpoczęłam przygodę z blogowaniem i cieszę się jak dziecko, gdy ktoś mnie odwiedzi, nie wspominając o komentarzu:))
    Chętnie zapisuję się na piękną torebeczkę.
    A w chwili wolnej zapraszam do mnie:

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego najlepszego
    długiego życia Tobie i blogowi :)
    aby zawsze otaczali Cię życzliwi ludzie

    przepiękne torebki
    cieszę się, że znalazłam Twojego bloga
    z radością ustawiam się w kolejce na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najlepszego! :)
    Piękna torebka - z miłą chęcią się zapisuję.
    Banerek wstawiłam i jeszcze dodałam blog do obserwowanych - będę zaglądać. :)

    Pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolejka sporawa ale warto się w niej ustawić:)
    Gdybyś miała ochotę to zapraszam do siebie
    http://joannachwilezapomnienia.blogspot.com/2013/02/wiosenna-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie można się nie zapisać :) Pozdrawiam ciepło, monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Taką śliczną torebkę to aż grzech oddać bez walki :o)
    zapisuję sie i stoję już grzecznie w kolejce . oglądając Twoje prace nie mogłam się na patrzeć cuda tworzysz, a te szale, czy ta torebka - kosz- bajer
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziwne, ze dopiero teraz do Ciebie trafiłam, ale bardzo się ciesze bo cudowności mogę podziwiać. Oczywiście zapisuję się po rozdawajkę urodzinową
    Tobie oraz twojemu Dziecku o imieniu Blog życzę wielu twórczych pomysłów, mnóstwa gości i miliona chwil radości
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na:
    http://czarymarydori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. boszzzzzzzzz niesamowita ... dech mi zaparło ... dawno nie widziałam nic równie pięknego ...

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękna torebka!!!! Zgłaszam się do candy:))
    Banerek dodany! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piekna torebka ! zgłaszam się do zabawy Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna torebka dlatego z wielką chęcią staje po nią w kolejce.Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  61. WOW! piekna jest ! i to w moich ulubionych kolorach :)
    zapisuję się jesli można :)
    z okazji urodzin i jednych i drugich wszystkiego najlepszego i nastepnych lat w blogowym świecie :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudo, zgłaszam się i ja:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Moc życzeń ślę :)

    Mówią, że nic dwa razy się nie zdarza, ja mimo to z staję w kolejce, wierząc w losowy dubel, wszak obojętnie przejść wobec takiego cuda nie można :)

    Pozdrowiska serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie śliczne Candy!
    Nie może mnie tu zabraknąć. Zapisuję się :)
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję urodzin bloga i wszystkiego najlepszego ;)
    Oczywiście ustawiam się w tej długaśnej kolejce, może mi się akurat poszczęści ;D
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  66. Pozdrawiam serdecznie urodzinowo :) tworzysz przepiękne wyroby , cieszą oczy...świetna galeria..

    OdpowiedzUsuń
  67. wszystkiego najlepszego,uśmiechu i ludzi życzliwych obok
    w życiu czegoś tak pięknego nie widziałam, nie miałam, no i nie dotykałam
    chętnie tu się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  68. wszystkiego najlepszego jubilatko:-))
    Kolejka tasiemcowa ale po takie cudeńko ustawiam sie licząc na szczęscie

    Pozdrawiam
    Inawa

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale piękna! CUDO!!! koniecznie muszę wziąć udział! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Przepiekna! Niesmialo staje w kolejce :) Banerek juz wisi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Widzę że dużo blogów urodziło się w lutym :)
    Zapraszam również do siebie na rocznicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wspaniały blog a jeszcze wspanialsza torebeczka aż nie mogę się doczekać losowania :) Mam nadzieje ze szczęście się do mnie usmiechnie. Zapraszam do mnie : www.skradzionechwile.blogspot.com gdzie znajduje się banerek do Candy.
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w kreatywnym tworzeniu.

    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Niekończącej się weny i zapału do odkrywania własnych pasji życzę. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  74. A ja Bożenko życzę z okazji nastoletnich urodzin i pierwszej rocznicy bloga , spełnienia absolutnie wszystkich kaprysów. No i ładniejszej torebeczki w życiu nie widziałam.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Wspaniałe są te Twoje prace.. Spełniłam warunek, banerek jest na moim blogu + poobserwuję sobie, muszę częściej zaglądać.:P Zgłaszam chęć udziału i zapraszam do mnie na małe rozdanie.:P

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystkiego najlepszego, spałnienia marzeń! :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystkiego dobrego w dniu urodzin. A po taką cudną torebkę zgłaszam się :)
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  78. Ależ Ty piękne przedmioty tworzysz. Torebki cudne - staję w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Składam trochę spóźnione życzenia urodzinowe. Życzę dużo dużo zdrówka, masę zapału inspiracji.Samych szczęśliwosci.
    Chętnie stanę w tym długim ogonku i liczę na dużo,dużo szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jejku piękna torebka! Aż w końcu me oczy zobaczyły niebo;)
    Oczywiście, zgłaszam się!
    A banerek tu; http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna torebka, dołączam do zabawy.
      Poprzedni post musiałam usunąć bo podałam zły adres.
      Banerek na pasku bocznym bloga:
      http://papierinozyczki.blogspot.com/
      Pozdrawiam

      Usuń
  82. Skoro rocznica to ja też biegnę z życzeniami i staję w kolejce,banerek już wstawiam i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczna torebka ! I ja ustawiam się w kolejce :)
    Banerek tutaj:http://kreatywnaprzyjemnosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystkiego Najlepszego! Torebeczki są przecudne. Miło by było z taką chodzić...Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystkiego dobrego urodzinowego i wskakuje do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratuluję wytrwałości i determinacji. Dołączam bo torebka zachwyca. Tu muszę przyznać, że mam słabość do filcu i do bigli :)
    Banerek jest na madebymargarita.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Torebka naprawdę śliczna^^ A więc bez wahania dołączam do zabawy;)
    Baner na http://akiriada.blogspot.com/

    Ostatnio odwiedzając pewien blog, zauważyłam przy nagłówku, wypisanych małymi literami, kilka słów, które zapamiętałam: Jeśli się coś robi, nie trzeba być w tym najlepszym… wystarczy że się to kocha - i właśnie tego Pani życzę - aby wstając rano czuła się Pani spełniona i myślała: robię własnie to co kocham :) Bo tu na ziemi można czuc, że się ma skrzydła tylko wtedy, gdy jest się człowiekiem szczęśliwym:) Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Marzę o takim cudeńku, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jakie cudowne masz hobby!
    Jaki talent, aż zazdroszczę.
    Raczej rozdawajka przeleci mi koło nosa jak znam swoje SZCZęście :) ale nie mogę się oprzeć by nie wziąć udziału w tej zabawie.
    Gratuluję twórczości i pięknego bloga.
    Będę z przyjemnością tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  90. Jednak złamałam swoje postanowienie, że już nie będę brać udziału w Candy, nie mam szczęścia a zawsze liczę że tym razem .... Ale widok torebki mnie dosłownie prześladuje. Więc się zapisuję w kolejkę i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapisuję się na candy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  92. jak ja się cieszę, że tu trafiłam! I to prawie w ostatnim momencie, a ta torebeczka taka wspaniała!
    Zapisuję się do candy! :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak to możliwe, że jesteś w stanie rozstać się z czymś tak pięknym....? i wszystkie MOJE kolory w jednym...
    Zapisuję się, koniecznie....!

    Pozdrawiam i zapraszam też na moje candy
    http://martoovka.blogspot.com/2013/02/candy-litewsko-wiosenne-u-marty_19.html

    OdpowiedzUsuń
  94. Przypadkiem trafiłam i już całkiem nie przypadkiem zachwyciłam się.Wprawdzie nigdy nic nie wygrywam- ale może teraz jest ten nowy czas? Wszystkich cudownych pomysłów na następny roczek.

    OdpowiedzUsuń
  95. Jestem setna oj z prawdziwa przyjemnością w ostatniej chwili zapisuję sie na te słodkości piękne. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.Ps.Wszystkiego naj z okazji urodzinek blogu i byś trwała w tym naszym zwariowanym świecie jeszcze dłuuugo:)

    OdpowiedzUsuń