Obserwatorzy

czwartek, 9 stycznia 2014

pierwszy...


Witajcie po długiej nieobecności...nie było mnie..właściwie to mi się nic nie chciało..okres między tymi wszystkimi świętami był wypoczynkiem dla  mnie..nie robiłam nic..a teraz powoli się rozkręcam...
Dorobiłam czapeczkę do tego szala...znalazłam n MC fajny tutoriał i spróbowałam...pewnie na jesień będzie takich więcej......

i powstał płaszczyk z wełny którą kupiłam w ubiegłym roku...oversize..i dla szczupłych i dla tęższych...
a wczoraj dostałam całą belę tkanin więc tworzę nowe....muszę dorobić parę ciuszków....

powstał jeszcze szal panterkowy..taki podobny jak już wcześniej..i torebeczka nie skończona lezy sobie...
a powstała jeszcze wczoraj kamizelka..kupiłam na "szmatach " fajny jedwabny szal...właściwie dużą chustkę..poskładałam i metoda nuno wyszło to....


i to by było tyle na razie  prac.....reszta się tworzy...
tak na koniec życzę Wam mnóstwo sukcesów rękodzielniczych na ten rok...zdrówka i wszystkiego co najlepsze....
dziękuję za pamięć ..za karteczki ...za wszystkie miłe komentarze..za to że tak gdzieś w Polsce i nie tylko jesteście i czasem do mnie zaglądacie....

17 komentarzy:

  1. Bożenko, chyba muszę przestać Cię odwiedzać:-))))) bo wszystko tak szalenie mi się podoba! Dzieła, dzieła na światowe centra mody!!!!! Serio mówię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko i dla Ciebie,, wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wielu tak fantastycznych prac pozdrawiam, cieplutko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do siego roku Bożenko :) ... kamizelka wyszła zachwycająco ... idealnie dobrałaś kolory i fason... CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przerwa od pracy czasem jest potrzebna :0 Nowy Rok i masz nowe pomysly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznosci jak zwykle
    a płaszczyk super efekt
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka jest fantastyczna, cudnie dobrane kolory do wzoru na tkaninie. Pozostałe już podziwiałam na fb ale podobają mi się nadal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kamizelka, szczególnie jej kompozycja.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda, cudeńka u Ciebie widzę. Piękny dobór kolorów, szczególnie podoba mi się komplet z czapeczką!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten płaszcz jest w moich kolorach - piękny
    wspaniałe aranżacje, pozdrawiam ciepło Ella
    i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń