Obserwatorzy

środa, 11 czerwca 2014

14. Sanok..Rudawka...

Witajcie..bardzo długo mnie tu nie było....pracuję...i jakoś czasu brak...
Za mną dwa kiermasze- jeden był w Sanoku- w Skansenie...byłam tam pierwszy raz i jestem zachwycona....
stare domeczki..kościółki..wszystkiego nie zobaczyłam..ale jeszcze tam wrócę...



więcej zdjęć tutaj
W ostatni weekend byłam w Rudawce Rymanowskiej..niedaleko....odbywała się tam coroczna impreza- Powitanie lata z sikawkami i koniem huculskim....piękne widoczki...


moje prace następnym razem....słoneczka Wam życzę...

14 komentarzy:

  1. Piękne miejsca . Skansen w Sanoku wspominam sprzed lat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. rZECZYWIŚCIE....Piękna nasza Polska cała!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sanocki skansen jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. W skansenie sanockim też byłam tylko raz dwa lata temu. Spędziłam tam 4 godziny w największym skwarze jaki przeżyłam w swoim ponad 50 letnim życiu. Byłam pod takim wrażeniem, że gdyby nie upał to pewnie bym dłużej chodziła.
    Jednak ta Rudawka ze zboczem w tle jest niesamowita. Gdybym widziała będąc w Polańczyku, to też bym o nią zahaczyła.
    Konie huculskie znam bardzo dobrze, bo sprowadzają je do środkowej Polski i organizują spotkania dla dzieci. Nawet na jednym jeździłam. To bardzo miłe koniki.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia - ślicznie u nas jest:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Are there similarities between the a couple or are they completely different from each other.

    Attorneys owe their client, the court, and the public at large a duty of truthfulness.
    So far, no decision regarding an appeal has been made.


    my site ... neinstein (http://en.wikipedia.org/wiki/file:neinstein_associates_logo.png)

    OdpowiedzUsuń