Obserwatorzy

czwartek, 21 sierpnia 2014

17.....

o !!!! dziękuję że jeszcze do mnie zaglądacie....coś z moja pocztą....nie dostałam informacji że mam komentarze a dochodzą same spamy.....zagraniczne w dodatku..jak to dziadostwo usunąć???
ja nie ogarniam....dzisiaj  u mnie w Krośnie rozpoczynają Karpackie Klimaty- święto wina....oj będzie się działo..pewnie ugoszczę Was znowu fotkami......póki co, to co zrobiłam..a sporo tego..choć większość zdjęć jeszcze do obrobienia i później pokaże...



dobrze że pogda lepsza jak wczoraj..po całym dniu deszczu jest jest słoneczko...bez temperaturowej rewelacji...mykam ..jeszcze chwilę i trzeba się załadować na woza...papa

46 komentarzy:

  1. cudownsci jak zawsze naptzreć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najcudowniejsze są słoneczniki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, jak ja dawno u Ciebie nie byłam, aż wstyd się przyznać, ale od jakiegoś czasu myślałam o Tobie. Co u Ciebie słychać ? Torebeczka i szal w niebieskościach - cudowne !!! Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko,jakie cuda:))
    Miałam ostatnio też mnóstwo spamu więc na jakiś czas włączyłam weryfikację obrazkową i teraz spokój,za jakiś czas wyłączę i zobaczę czy się odczepili:)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój faworyt słonecznikowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne <3 niesamowicie podobają mi się Twoje wyroby, coś pięknego. Chciałabym kiedyś doprowadzić moje wyroby do takiej perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni super klimatyczny już pod wrzesień.
    Odnośnie spamów nie można ich usuwać, bo zaczynają się mnożyć do kwadratu. Ja z gmaila korzystam rzadko, ale jak klikniesz na kwadracik przy mejlu to pojawią Ci się u góry ikonki, jak najedziesz na wykrzyknik to wyświetli się "zgłoś spam". Klikasz i już. Nie powiem, że wszystkie spamy wyginą, ale znacznie ograniczysz. Przede wszystkim nie otwieraj zagranicznych mejli i dziwnie wyglądających. Właśnie otworzyłam pocztę i nie mam w ogóle spamu. Weryfikacji obrazkowej nie mam, bo to ściema. Na tlenie mam bardzo dużo spamu, bo często korzystam, ale też oznaczam jako spam i nie usuwam (on jest samoistnie usuwany przez operatora)
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda marzg mi sie taka torebka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam niebieskości:)
    a co do spamu-ja od jakiegos czasu dostaje spamowe komentarze i o dziwo do dwóch czy trzech postów- zaznaczam za jednym zamachem i siup do kubełka-nawet nie czytam bo po "angielskiemu" są:)
    weryfikacja obrazkowa to tylko utrudnienie dla nas-komentujacych-bo po kilku odwiedzanych blogasach i dodawaniu komentarzy sie odechciewa:)
    za jakis czas spamy zmaleja i znikna calkowicie-zmieniaj tylko co jakis czas haslo jak sie logujesz:) to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog! bede tu zaglądac częśćiej
    zapraszam również do mnie
    blog jest o szyciu, to początek blogowania wiec konstruktywne komentarze, opinie mile widziane! jeżeli blog sie podoba zapraszam do obserwowania
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://toniejesttrudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tam u Ciebie, tak długo się nie pokazujesz.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń