Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2015

ależ mnie tu nie było.....

kawał czasu.....jak się rozkręciłam w sierpniu tak dziś nieco stanęłam..po kiermaszu...przed świętami....
cały czas pracuję...rozwijam się...kiermaszuję....
bardziej się skupiłam na FB - bloga odpuściłam ..no bo czasu brak...same wiecie jak internet zjada czas....
siadnie człowiek na pół godzinki by posprawdzać e-maile i już dwie godziny mija.....
w każdym bądź razie działam.....
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zdrowych , spokojnych Świąt Wam życzę.....
u mnie za oknem znowu grad....straszna ta pogoda....




10 komentarzy:

  1. Oj tak, znam to. Siadam tylko na chwilkę i sama nie wiem kiedy czas mija. Ale dobrze że chociaż trochę swoich wspaniałości prezentujesz.Pozdrowienia serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja fejsa nie mam. Piękne rzeczy poczyniłaś. Cieszę się że się rozwijasz, życzę dalszego powodzenia i wielu klientów. Wrzuć czasami jakąś fotkę to oczka nacieszymy. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś ze swoimi cudami aby można było nacieszyć oczy. Ja konto mam ale nie przepadam za szumem informacyjnym na fejsie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace Bożenko:))Jasne że wszędzie być się nie da ,zwłaszcza że jak widać roboty pełne ręce:))Wesołych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj działasz działasz, cuda! w takim razie idę na facebooka, żeby być na bieżąco:) Wesołych Świąt Bozenko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszytskie Twoje prace sa przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne prace, widać, że masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ma i to duży, nawet bardzo duży:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    OdpowiedzUsuń