Obserwatorzy

niedziela, 30 marca 2014

8.wiosennie....

Kochane! dziękuję za wszystkie słowa przemiłe..aż się chce robić....
jestem...ciągle zapracowana i w pośpiechu...niby jestem teraz kurą domową...a ciągle mi brak czasu....
czy u Was też taka piękna niedziela się zapowiada????
wiosna pełną gębą.....
jakoś mi sie wydaje że od ostatniego postu jakoś mało zrobiłam....i nie przesadzam....
szaliczki....




biżuterię jakąś zrobiłam....
i stado torebek....




ta wyżej oczywiście motyw już robiony..no ale ciągle za mną chodzi t magia filcowania....sprzeda się znowu pewnie zrobię....
w ubiegłym tygodniu miałam okazję wraz z EDYTKĄ poprowadzić warsztaty filcowe..filcowaliśmy kwiatki na broszkę..frekwencją byłam zaskoczona...34 panie i 1 pan.....no ale myślę udało się...każdy wyszedł zadowolony, fotek nie mam wiele ..aż 1...no jakoś nie miałam czasu na zdjęcia.....
uciekam...miłej niedzieli Wam wszystkim! pogody i udanego tygodnia!

20 komentarzy:

  1. Bożenko prześliczne szale! a te kwiaty i torebki.. ahh.. cuda.. no a naszyjniki to już wogóle super. Piękne prace. Chętnie bym dołączyła do tych Twoich warsztatów, ale troszke nie podrodze mi.. może kiedyś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam sie wtych szalach , mój musi byc tem pierwszy :) po prostu cudne prace , gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki- cudo, szale też, a to zestawienie popielu z różem- wspaniałe... Mistrzyni Droga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało? piękne i ciekawe prace. Zazdroszczę uczestniczkom warsztatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na temat ilości się nie wypowiadam...:) Podziwiam nieustannie!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko ja jestem zadziwiona ilością prezentowanych realizacji... o urodzie tychże nie wspomną, bo ciągle wpisuję na Faceboocu swoje "och i ach".... Brawo. Brawo! Brawo! Ciągle nie widzę na ulicy Pań w tych kreacjach....

    OdpowiedzUsuń