Obserwatorzy

czwartek, 29 maja 2014

13. Regietów.....

Witajcie Kobietki..kolejny jarmark za mną.....kilka zdjęc....
była to "końska" impreza..jakieś ogólnopolskie eliminacje....
piękne koniki i piękne widoki.....
odsyłam Was do galerii zdjęć tutaj
byłam w tych stronach pierwszy raz i pewnie wrócę na jesień.....
W moich robótkach to za wiele nie słychać..dużo załatwiania w tym tygodniu miałam i zrobiłam zaledwie 3 torebeczki....


nie pokazywałam jeszcze moich malunków....


ładny komplecik sobie zmalowałam????
juz przetestowany...wyprany..cóż pierwszego dnia zalałam tenisówki kawą....wyprałam w pralce i śladu nie ma..oczywiście po kawie.....:)))
Wiele się dzieje u mnie....szkolenie poprowadziłam...fajnie było...klik
Pogoda się popsuła ..pada..u Was też???
ech....nie lubię deszczu....
Pogody Wam życzę...słoneczka....dziękuję że jeszcze do mnie zaglądacie....


10 komentarzy:

  1. Jak zawsze piękne prace i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 torby w ciągu tygodnia to mało?!? Ja bym chciała regularnie choć jedną duża rzecz w Tygodniu.. .... Maki, łąka, natura zawsze znajdą u mnie uznanie. Zwłaszcza w takim wykonaniu. Malunki tak od łapki??? Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba na szkoleniu widziałam jedną panią w takiej bluzeczce. Chyba ją znamy? Prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dzieła :) Sama robię torebki, ale jeszcze nie takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace jak zwykle zachwycają. Dziękuję za prezent i życzenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwe cudeńka jak zawsze!!! Podziwiam malunki , szczególnie podobają mi się tenisówki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie u ciebie jak zawsze:) wspaniale malujesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplecik" zmalowałaś", pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. MAlunki są przepiękne!
    Taki komplet z tenisówkami jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Link exchange is nothing else except it is just placing the other
    person's weblog link on your page at suitable place and other person will
    also do same in support of you.

    Feel free to visit my web blog Real Flame Gas Fires; http://Torcidadofuracao.Com.br/blogs/596733/1151956/great-Plumbing-advice-if-you-ve,

    OdpowiedzUsuń