Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

takie tam...

witajcie!
dziękuję za wszystkie komentarze i wpisy..coś ich ostatnio dużo :)
BARDZO DZIĘKUJĘ!!!
dziś szybciutko chwalę się tym co zrobiłam przez ten czas jak mnie tu nie było...

 szal i torba do kompletu


 oczywiście musiałam się nieco pobawić i utrudnić robotę..wrobiłam kawałek bluzki koronkowej z koralikami.....i kawałki taśmy z cekinami...

powstał jeszcze drugi szal..tym razem farbowałam...


i jeszcze inne robótki...
dred w czerwonej kolorystyce..
i filcowałam troszkę igiełką....

dziś jeszcze się można zapisywać na moje candy..a nawet jutro.....losować będę pewnie we wtorek..jutro na popołudniu do pracy...
udanej niedzieli Wam życzę...

27 komentarzy:

  1. Piękne komplety. Niezmiennie mam ochotę dotykać Twoje twory. Zazdroszczę modelowi tego przywileju. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!!! Technika,którą tworzysz jest mi nie znana, a wszystkie wyroby bajeczne!!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło ślicznie, tylko dlaczego model taki niezadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wszystko wyszło.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne są te twoje wytwory
    nie mogę się nadziwić :) i nie wiem, co ładniejsze, torebka, czy szalik
    uch nie umiałabym wybrać jednej rzeczy
    cuda po prostu cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brakuje słów określających Twoje piękne, cudne wyroby!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu brakuje mi słów. Jesteś niewyczerpaną kopalnia pomysłów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu bajka....a model jak zwykle cudny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik cudny, zresztą popadam w kompleksy jak oglądam Twoje poczynania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalna nie będę - piękne, wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bossskie to mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szal, ech....
    kwiaty na torbie -obłędne !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplet... Torebka mnie powaliła na kolana... Cudna jest... Serdeczności przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przegapiłam Candy, ale już wkleiłam.
    Przepiękny szal i torba. Jest na nim przełamanie zimy i wiosny, a już zakwitły maki.
    Ja ostatnio wykonałam trzy szale a właściwie dwa zepsułam, szczególnie silk laps. Nie wiem co z nim dalej począć, bo przypomina pomyje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piekny kolorowy szal , a z koronką super ciekawy efekt :)
    tylko model coś smutny ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  16. same slicznosci ale komplecik z makami po prostu jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. BOOOOOOOOOOOSKA ta torba , zakochałam się :o)
    a komplecik- kwiaty go ożywiły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba i szal w szarościach - oszałamiające !!! A Ty się pokaż choć raz kiedyś...a nie synka ubieraj w szaliki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze pierwszoplanowo zachwycam się modelem:)Prace cudowne,a zielony szal jak dla mnie wielbicielki tego koloru-mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam po wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne szale a ta torebka boska!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne rzeczy tworzysz. Nie mogę wyjść z zachwytu...

    OdpowiedzUsuń