Obserwatorzy

wtorek, 31 lipca 2012

no to poleciałam w kulki

Kochane! 
jak zwykle dziękuję za komentarze! aż chce się robić i tworzyć!
Dzisiaj się Wam pochwalę tym co wygrałam u Tygryska...
piękności i wspaniałości które na pewno wykorzystam..oglądajcie
DZIĘKUJĘ BARDZO ZA TE PREZENTY!!!
 brakuje motylków..ktoś sobie je już pożyczył :))

 i mój numer 1! nie tylko mnie się podoba..i już nawet został wypożyczony przez córkę..
 i ja w nim tu ..wiecie z kim???..po strojach i fryzurach poznacie .....niedzielne popołudnie...ubawiłam się ..ta jojjjj.....THE POSTMAN....fajne klimaty i chłopaki też....
a teraz kulki.....taki miałam pomysł by je wykorzystać...i wykorzystałam....

ten mi się bardziej podoba......

i ładnie się prezentuje..
Dziewczyny....pomóżcie jak możecie...macie kogoś we Włoszech? potrzebuję kupić lekarstwo dla taty wrzodowca....DE-NOL się nazywa..kosztuje 10-11 Eur- zależy jaka apteka..U nas niestety nie ma takiego leku a u nich bez problemu-bez recepty kupi...kupowałam w zeszłym roku kurację na 3 miesiące przez kuzynkę..niestety w lipcu zjechała i szukam jakich kontaktów....pokrywam oczywiście koszty wysyłki 
pocztowej...jak możecie pomóżcie.....
tak mnie dzisiaj od rana "gniecie" i w pracy dużo roboty... i kombinuję i szukam gdzie tu te leki załatwić.. prywatnie myślałam że po urlopie...co roku jeździmy na Węgry na baseny z dziećmi pod namiot...samochód coraz bardziej strajkuje i siostra się wyłamała...przybita byłam nieziemsko...
a teraz..zaświeciło słoneczko....
wygrałam znowu Candy....30 dag czesanki!!!!
a potem miałam telefon, że jednak jadą..więc jestem dobrej myśli.....
jak by te leki jeszcze były....jestem dobrej myśli..
pozdrawiam Was gorąco!

5 komentarzy:

  1. Filcowanki z kulkami śliczne:)Fajne prezenty dostałaś,biżuteria pięknie się na modelce prezentuje:))Gratuluję wygranej czesanki:).Z lekiem niestety nie pomogę,nie mam włoskich kontaktów.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:) jestem Twoją parą w wymiance turkusowo-zielonej. Chciałam powiedzieć, że jestem u Ciebie pierwszy raz i robisz cuda z filcu. Koralikowe komplety też super:) Zapraszam do mnie na Candy:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny to za mało!!! Przecudny!!! Gratuluję prezentów. Rozumiem, że leki już masz.

    OdpowiedzUsuń
  4. pod każdą pracą napiszę to samo. Czarujące.
    Kiedyś oglądałam jak robi się takie cudeńka, ale to wyższa szkoła jazdy.

    OdpowiedzUsuń