Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2012

agat z liściem..wyzwaniowe cd...

Bardzo wciągnęło mnie obszywanie koralikami...
gdyby mieć jeszcze kilka kolorów koraliczków do obszywania..może kiedyś....
Teraz wymyśliłam sobie wielką bransoletę....
zakupiłam plaster agatu zielono-żółtego...wielkości 4cm..bardzo piękny i duży...
nakleiłam i obszyłam....do tego 2 krótkie a grube sznury szydełkowe z koralików TOHO, Preciosa i licho wie :)
 mi się bardzo podoba .....
ma bardzo liściasty kolor- doczepiłam 2 listki na koniec i wystawiam jako 3 swoja pracę w Kreatywnym Kufrze do wyzwania liść...


 Mija nieubłagalnie 1/4 wakacji a ja nigdzie nie byłam i nie mam żadnych planów..buuuuu
upał nieco zmalał- można oddychać..
życzę Wam dużo słoneczka!

8 komentarzy:

  1. Wyszło fantastyczne. Bardzo mi się podoba. Upały u mnie też powoli odchodzą, na szczęście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:))A u mnie 18 stopni:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna jest, aż oczy wychodzą mi z orbit!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Bardzo lubię takie duże bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna. Uwielbiam agaty a ten jest śliczniuśki.

    OdpowiedzUsuń
  6. wielki!! ładnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna:) Bardzo mi się podoba:) Dzięki za odwiedziny i udział w CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Zainspirowałaś mnie tymi krótkimi, grubymi sznurami!

    OdpowiedzUsuń