Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

szybki post...

szybki....
moje prace na karpackie klimaty ciąg dalszy......
pracowałam bez wytchnienia..dzień w dzień....
niczym nowym Was nie zaskoczę....
kotkiem tak...miałam towarzystwo do zdjęć :))
 zgodnie z planem torby.....




i szybciutko na koniec szale....
ostatnie....




tyle bym chciała zrobić by pokazać się z jak najlepszej strony ale ciągle mi czasu brakuje....
no jakoś być musi....
pogoda dalej piękna na południu....
dziękuję za wszystkie wpisy i serdecznie Was pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Trudno cos wpisać, bo w zasadzie zawsze to samo; piekne, a chciałoby sie coś inaczej, żeby nie powtarzać tylko.Ten sal z lekuchnym lila jest piekny, kolory marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze nas zaskakujesz- pięknem. Wszystko mi się podoba- uwierz mi, mówię najszczerzej!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznosci pokazujesz i tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko przepiękne. Chciałbym umieć zrobić taką różaną torebkę. Jesteś moim niedościgłym mistrzem. Nie podobał mi się filc a teraz jestem przez Ciebie nim zafascynowana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle piękności...
    ostatnia torebka jest cudna.
    A szale nie ostatnie, bo jeszcze mój przed zimą....
    Pozdrawiam i buziaki śle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo podoba mi się ta turkusowa torebka ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie! zwłaszcza ta ostatnia kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite pięknoty wyrolowałaś. Szczególnie podoba mi się różowa róża i drapieżny szalik, twoje lapsy są super.
    Nie bardzo rozumiem, czego szukasz odnośnie moich dredów?
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem jak tu wchodzę to rozdziawiam buzię na widok tych Twoich projektów i wykonów,śliczności :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne torebki zresztą jak cała reszta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności.:) Niech znajdą właścicielki, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te Twoje torebki i szale!!! Cudne..., brak słów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ pracowita pszczółka z Ciebie,tyle tego a wszystko przepiekne:))

    OdpowiedzUsuń