Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2013

kwiatki na Dzień Matki!

Były Mamusie u Was????
u mnie tak....zaskoczono mnie nieco....
były i kwitnące w doniczce róże i dyplom....
pokażę jak zrobię fotki....
i ja byłam u swej mamy i mamy teściowej.....ba...
kwiatki muszą być....
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MAMUŚKI ODE MNIE !
no i moje prace ostatnie...
tym razem uderzyłam w błękit....

myślę że wyszła super..pierwsza torebka z masą kwiatków i kulki shibori gdzie niegdzie....
i na zamówienie dred pasek i naszyjnik w jednym..
Niedziela powoli się zbliża ku końcowi- ale kto świętuje udanej końcówki weekendu....
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze..pozdrawiam i lecę przygotowywać garnitur dla synka na jutrzejsze występy....całusy papapa

21 komentarzy:

  1. Dech zapiera....
    Chciałabym tak umieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wzdycham ... Cudne niebieskości, ale i nie tylko. Wszystko , co robisz jest piękne, nawet to , co nie jest w moich ulubionych kolorach :)) Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory piękne, jak zawsze u Ciebie..! baardzo lubie takie cieniowanie jednego koloru, niesamowicie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko , ale zdolniacha z Ciebie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak mi slow na wyrazenie zachwytu. PRZEPIEKNA ta torebusia. A naszyjnik tez cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te kolorki i te Twoje dzieła sztuki. Cuda!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudna i w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh super to mało powiedziane! prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtarzam sie, ale słownik okazuje sie za ubogi - cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no cudowne!!! torebka jest nieziemska, a naszyjnik bardzo elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i najlepszego Mamuśko!

    OdpowiedzUsuń
  12. To identycznie jak ja. Masz dzisiaj możliwość pokazania kreacji na imprezie. Cudna.
    Jeszcze raz dziękuję za patent i pozwolenie na jego realizację. Maja mama okrzyknęła prezent: to pelerynka.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna torba,fantastyczne pomysły-jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko, jestem pod wielkim wrażeniem wszystkich Twoich prac. Torby, szale to prawdziwe cudeńka! Jesteś wyjątkowo zdolna. Torba w błękitach po prostu piękna. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ktoś już napisał, że słownik zbyt ubogi aby opisać wrażenie jakie robi Twoja torba - cudownie piękna. Naszyjnik również ładny.

    OdpowiedzUsuń
  16. To dopiero cudo!!! Jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bożenka torebka jest CUDNA!
    Marzenie taką mieć i codziennie móc na nią patrzyć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak pięknej torebki jeszcze nie widziałam! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń