Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

pracowity urlop

Tia....urlop jest po to by odpoczywać...a ja dzisiaj miałam bardzo pracowity dzień....Przygotowałam kolejne 3 naszyjniki na dredach...mój standardowy kolor czyli fiolet w roli głównej....


Ostatnio lubię również rudości ..czerwienie wręcz kocham i byłabym nie sobą gdybym do rudego naszyjnika nie wtrąciła czerwieni




i kolejny letni kolor który bardzo lubię....


i na koniec podsumowanie...
Pracowałam dzisiaj również nad zaległościami..mam parę rzeczy nie do końca zrobionych... ale to już jutro....kark sztywnieje z siedzenia i bezruchu...no ale myślę że warto było.....

3 komentarze:

  1. Biżuteria śliczna. Mi do gustu przypadł ten niebieski naszyjnik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy wychodzą mi z orbit jak widzę te cudeńka !!!!
    Buziaczki przesyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, chciałabym do Ciebie napisać, nie mogę znaleźć e-maila. Mój szycie@onet.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń