Obserwatorzy

sobota, 2 sierpnia 2014

15.ech........

Wzdycham tak sobie bo połowa wakacji już uciekła.....niby trochę pojeździłam ale odpoczynku mi brak....od ostatniego posta zaliczyłam kilka jarmarków- ostatnim był Rzeszów..festiwal polonijnych zespołów folklorystycznych- impreza organizowana raz na 4 lata..bardzo udana...no nie tylko finansowo ale i organizacyjnie i artystycznie- było na co popatrzeć i posłuchać....Cieszy mnie fakt że wyroby moje rozjechały się w różnych kierunkach świata..i Kazachstan..i Ukraina..i Kanada..i USA..Niemny..Szwajcaria....znaczy to dla mnie wiele- warto się produkować by innym sprawiać radość...
kilka fotek....





i nasze stoisko...
a tu najstarsza zabawka świata..fajnie było popatrzeć....
tydzień wcześniej byłam w Cisnej i Lutowiskach..piękne widoczki..górki..i koniki...

czas ucieka..dziś nie pracuje..znaczy w sensie filcuję bo pracować pracuję..brzoskwinie smażę i w słoje upycham..jutro pewnie śliwy bo w tym roku obrodziło...a od poniedziałku do pracy...
pokażę Wam jeszcze kilka swoich prac...część z nich ma juz swoich właścicieli....










wracam do brzoskwiń..zaczynają przywierać :))  pozdrawiam Was wszystkie gorąco i dziękuję jeśli jeszcze do mnie zaglądacie!

6 komentarzy:

  1. Bożenko, wcale sie nie dziwię, że cały świat przygarnia Twoje wyroby- są po prostu piękne i niepowtarzalne. Wiesz, że jestem w gronie wielbicielek!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zdobywasz świat brawo. Cudne rzeczy tworzysz, dobrze że doceniają to też Ci z grubszym portfelem. :) Ja będę dalej podziwiać z nadzieją że kiedyś będę mogła sobie zaszaleć. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace prześliczne jak zwykle,nic dziwnego że idą jak świeże bułeczki:))Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się że Twoje cudne prace poleciały w świat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń